ΦΛΩΡΙΝΑ <div style="background:#F73434; padding:5px 8px 5px 8px;"> Ευστάθιος Κωνσταντινίδης:Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα του κ. Τριανταφυλλίδη </div> - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Ευστάθιος Κωνσταντινίδης:Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα του κ. Τριανταφυλλίδη

.

.

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ευστάθιος Κωνσταντινίδης:Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα του κ. Τριανταφυλλίδη

« Αφού πρώτα ο ¨Παρατηρητής¨ αυτοαναγορεύτηκε σε εκπρόσωπο των συμπολιτών μας, καθώς με στόμφο διαβεβαιώνει πως, μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου για το Δήμο Φλώρινας, οι συμπολίτες μου περίμεναν να παραιτηθώ, άρχισε να φροντίζει και για τη δημόσια εικόνα μου, κρίνοντας ότι το βουλευτικό αξίωμα αποτελεί αρνητική παράμετρο.

Δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα του κ. Τριανταφυλλίδη, γιατί περί ου ο λόγος. Γιατί άραγε δεν έδειξε την ίδια πρεμούρα, όταν ο κ. Βοσκόπουλος, διατηρώντας το αξίωμα του Νομάρχη, ανακοίνωσε την κάθοδο του ως υποψήφιος Δήμαρχος το 2010 χωρίς να παραιτηθεί;
Το ερώτημα βέβαια είναι ρητορικό. Την απάντηση τη γνωρίζουν και οι πέτρες. Μιλάμε για αιρετούς, τους οποίους εκλέγουν οι πολίτες με την ψήφο τους, συνυπολογίζοντας τα πάντα.
Άρα εγώ δεν έχω τίποτα άλλο να πω, παρά να ευχηθώ στον κ. Τριανταφυλλίδη καλό αγώνα».

Το δημοσίευμα της ηλεκτρονικής εφημερίδας ¨Παρατηρητής¨ Φλώρινας