ΦΛΩΡΙΝΑ <div style="background:#F73434; padding:5px 8px 5px 8px;"> Δημήτρης Ηλιάδης:Ο αρχηγός δεν εκτελεί τηλεφωνικά ούτε τον τελευταίο συνεργάτη του</div> - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Δημήτρης Ηλιάδης:Ο αρχηγός δεν εκτελεί τηλεφωνικά ούτε τον τελευταίο συνεργάτη του

.

.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Δημήτρης Ηλιάδης:Ο αρχηγός δεν εκτελεί τηλεφωνικά ούτε τον τελευταίο συνεργάτη του

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Στις Αρχές Φεβρουαρίου συναντήθηκα με πρωτοβουλία δική μου με τον Περιφερειάρχη και του έθεσα το θέμα των επερχόμενων εκλογών και της ενδεχόμενης αντικατάστασης μου από κάποιο από τους συνοδοιπόρους μας. Η απάντηση ήταν: «Μίμη δεν είναι ώρα για τέτοια».
Σε σύσκεψη της εκτελεστικής επιτροπής, παρουσία των έξι αντιπεριφερειαρχών και του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου για το ίδιο θέμα, με σιγουριά και σθένος ζήτησε να είμαστε όλοι μαζί και είπε: «Ομάδα που νικάει δεν αλλάζει».


Σε ψιθύρους ότι πολιτευτής, (υπ. Δήμαρχος και υπ. Βουλευτής) ζητάει να ηγηθεί του τοπικού ψηφοδελτίου, ο Περιφερειάρχης δήλωσε: «Πες μου ένα λόγο για τον οποίο πρέπει ν’ αλλάξω το Μίμη».
Σε επιθυμία του Αντιπεριφερειάρχη ανάπτυξης να ηγηθεί αυτός του ψηφοδελτίου, ο Περιφερειάρχης δεν ήθελε ν’ ακούσει κουβέντα. Σε πρότασή μου μάλιστα να ηγηθεί κάποιος άλλος από τους εκλεγμένους συμβούλους και εγώ να κατέβω ως απλός στρατιώτης στη διεκδίκηση σταυρού, μου τόνισε επιτακτικά : «Μην μου ανοίγεις πληγές, υπάρχουν και πολλοί άλλοι».
Κατά την υπογραφή σύμβασης έργων στη Φλώρινα, ενώπιων δημοσιογράφων και πολλών αιρετών απάντησε σε ερώτηση : «Ναι, φυσικά πάμε με Αντιπεριφερειάρχη το Μίμη τον Ηλιάδη».
Λίγες μέρες ηρεμίας και πάλι ψίθυροι από μέλη της ΝΟΔΕ ότι ‘παραιτείται ο Ηλιάδης’. Ενοχλημένος αρκετά ζητάω συνάντηση από τον Περιφερειάρχη και του θέτω ξανά το πρόβλημα ενώπιον συνεργατών. Η απάντηση είναι «Απ’ το δικό μου στόμα άκουσες τίποτε; ΝΑΙ είναι αλήθεια ότι δέχομαι πιέσεις, αλλά εγώ δε μασάω. Πες μου τα ονόματα που έχουμε για να κλείσουμε το ψηφοδέλτιο». Τα ονόματα που του είπα είναι: Γιαννάκης Βασίλειος, Ευαγγέλου Τάκης, Κιοσσές Γιάννης, Άμπας Βασίλειος, Λιασσόπουλος Γιώργος, Παππάς Μιχαήλ, Κωνσταντίνου Γιάννης, Μίσκας Γιάννης, Ιβόνη Μπάρα, Μελισσανίδης Κώστας, Ευθυμιάδης Κώστας, Γρομπανόπουλος Τρύφων. Το βράδυ έκλεισε με χειραψία, εναγκαλισμό και ένα μεγάλο ευχαριστώ από μέρους του.
Δευτέρα 7/4/14 πραγματοποιήθηκε επικοινωνία για την ανακοίνωση τουλάχιστον των 9 υποψηφίων, τη Μεγ. Δευτέρα, χωρίς να υπάρχει σύννεφο στον ορίζοντα που να προμηνύει τη μπόρα. Τρίτη πρωί δέχτηκα τρία τηλεφωνήματα από αιρετούς πρώτου βαθμού ότι ‘ο Δακής δέχεται ισχυρές πιέσεις να σε αντικαταστήσει’. Δεν περνά μισή ώρα και δέχομαι τηλέφωνο στο κινητό μου: «Έλα Μίμη, καλημέρα. Ξέρεις, αποφάσισα να πάω στις εκλογές με τον Βόσδου». Του απάντησα: «Το περίμενα, βαρέθηκα τα μέσα – έξω. Καλή τύχη, λυπάμαι όμως που δεν έχεις το κουράγιο να μου το πεις αυτοπροσώπως. Ο αρχηγός δεν εκτελεί τηλεφωνικά ούτε τον τελευταίο συνεργάτη του». Η κλίση έγινε με ανοικτή ακρόαση, ενώπιων μαρτύρων, που δεν είχαν ιδέα τι θα άκουγαν ή τι έπρεπε να ακούσουν. Το ίδιο βράδυ σε τηλεφώνημα κοινού φίλου από την Αθήνα δήλωσε: «Το Μίμη, τον αγαπάω σαν αδελφό, έσφιξα την καρδιά μου Κώστα, δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά, οι πιέσεις ήταν μεγάλες». 40 μέρες πριν τις εκλογές………………
Στη ζωή μου δεν ήμουν ποτέ αχάριστος, ούτε κωλοτούμπας,, τιμώ τον χώρο που με ανέδειξε, που υπηρέτησα, τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν και έδωσαν την νίκη στις προηγούμενες περιφερειακές εκλογές. Θα συνεχίσω να τους τιμώ.
Καλή δυναμική

Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φλώρινας
Ηλιάδης Δημήτριος