ΦΛΩΡΙΝΑ <div style="background:#F73434; padding:5px 8px 5px 8px;"> ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ « ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ» του ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ </div> - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ « ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ» του ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ

.

.

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ « ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ» του ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Γεννήθηκα στην Μελίτη Φλώρινας το 1978. Πατέρας μου είναι ο Παύλος, μητέρα μου η Γεωργία το γένος Στακινού. Με την σύζυγο μου Βράντση Σεβαστή ,ιδιωτική υπάλληλο, έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά, τον Παύλο και την Γεωργία.




Είμαι απόφοιτος του 2ου Γενικού Λυκείου Φλώρινας τάξεως 95΄.Εισήλθα στην Αστυνομική Ακαδημία και συγκεκριμένα στο Τ.Δ.Α. Γρεβενών το 1996, ως επιτυχών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και υπηρετώ μέχρι σήμερα με τον βαθμό του Αρχιφύλακα (Α.Υ.) . Κατά την διάρκεια της υπηρεσιακής μου διαδρομής έχω υπηρετήσει σε υπηρεσίες του Ν. Αττικής και της Α.Δ. Φλώρινας. Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Βαλκανικών Σλάβικων και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας. Γνωρίζω την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και είμαι πτυχιούχος Αγγλικών.
 Έχω ασχοληθεί με τον αθλητισμό και ως αθλητής του μπάσκετ, αλλά και ως παράγοντας του ποδοσφαίρου στον ¨Α.Μ.Σ. Μελιτεύς¨ ,σωματείο που υπηρέτησα μεταξύ άλλων και ως Πρόεδρος. Διατέλεσα πρόεδρος Μ.Α.Κ.Ι., πρόεδρος ΟΝΝΕΔ Μελίτης και ταμίας της ΝΟΔΕ Φλώρινας. Το 2011 με απόφαση του γραμματέα της πολιτικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, ορίστηκα μέλος της επιτροπής παιδείας της παράταξης. Μέλος του Δ.Σ. του Κ.Π.Ε. Μελίτης από το 2011 έως σήμερα. Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Φλώρινας από το 2011 έως σήμερα. Αντιδήμαρχος Φλώρινας και Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου από το 2013 έως σήμερα.